kapat× Destek 0850 333 0 565
Poliklinik Programı

İçerikler

1 Poliklinik Programı Giriş

Poliklinik Programı ile kliniğinizi kolayca yönetebilirsiniz. Sınırsız kullanıcı lisansı ile doktorlarınıza ve çalışanlarınıza özel kullanıcı hesapları oluşturarak verimlilik ve rekabet avantajı için gerçek bilgiye anlık ulaşma imkan sağlarsınız.

2 Poliklinik Programı Açılış

Poliklinik Programı web tabanlı program olduğundan dolayı internetin olduğu her yerde programa kolayca erişebilirsiniz. Mobil uyumlu olduğundan dolayı tüm cihazlardan (cep telefonu, tablet, pc vs.) kolaylıkla kullanabilirsiniz. Poliklinik ihtiyaçları göz önünde bulundurularak hazırlanan Poliklinik Programı tüm poliklinik ihtiyaçlarını kolayca yüksek performansla karşılamaktadır.

3 Ajanda

Bu bölümden notlarınız, hatırlatmalarınız takvim üzerine kaydedilir. Bu konumuzda ajanda kısmının yönetimi için almanız gereken bilgiler verilmiştir. Ajanda modülünde notlarınızı önemine göre farklı şekillerde kaydedebilir. Yapılacak işlerinizi gün, hafta, ay bazında görüntüleyebilir, düzenleyebilir ve silebilirsiniz.

4 Hastalar

Hasta kayıt işlemi, yalnızca sisteme yönetici hesabı ya da kullanıcı hesabı ile giriş yapıldığında yapabilmektedir. Hasta bilgileri bu bölümde kaydedilmektedir. Hasta kaydı yapıldığından cari hesap otomatik olarak oluşmaktadır. Hasta Kaydı silindiğinde hastaya ait tüm kayıtlar(randevu, görüşme, doküman, laboratuar, cari hesap kaydı vb.) silinmektedir. Hasta işlemler bölümünde hasta kaydı düzenlenebilir, detayı görüntülenebilir, hasta bilgileri yazdırılabilir, hasta mail gönderilebilir, ödeme eklenebilir ve hasta kaydı silinebilir.

5 Muayene Talebi

Bu bölümde hastalara muayene talebi oluşturulmaktadır. Hasta, ilgili doktor, muayene ücreti ve ödeme tipi seçilerek muayene talebi oluşturulmaktadır. Muayene talebini yine bu bölümde düzenleyebilir veya silebilirsiniz.

6 Muayene Yönetimi

Muayene talebi oluşturulduğunda kayıt muayene bölümüne düşmektedir. Muayene bölümünü yalnızca yönetici ve doktor görüntüleyebilmektedir. Doktorlar hastalarına ait muayene bulgularını bu bölümde kaydetmektedir. Muayene kaydı düzenleme veya silme işlemlerini bu bölümden yapabilirsiniz.

7 Randevu Yönetimi

Randevular bölümünü tüm kullanıcılar görebilmektedir. Ancak randevu ekleme ve düzenleme işlemini yalnızca yönetici ve kullanıcı hesapları yapabilmektedir. Doktorlar kendi randevu kayıtlarını listeleyebilir ya da randevu iptal işlemini yapabilir. Randevu Eklendiğinde, İptal edildiğinde veya düzenlendiğinde hastaya bilgilendirme maili gitmektedir. Randevu filtreleme özelliği ile randevularınıza kolayca erişebilir, iki tarih arasında randevu listelemesi ile aramalarını kolaylaştırabilirsiniz.

8 Görüşme Yönetimi

Görüşmeler bölümünü yöneticiler ve doktorlar görebilmektedir. Görüşme ekleme ve düzenleme işlemini yalnızca yönetici ve doktor hesapları yapabilir. Ancak doktorun eklediği görüşme üzerinde değişikliği yalnızca doktor yani hesap sahibi ile yapabilir.

9 Görev Yönetimi

Görevler bölümünü yalnızca yönetici ve doktor görebilmektedir. Yönetici doktorlara görev ataması yapabilir ve bu görev ataması yapıldığından doktor bu görevi panelinden takip edebilir. Yönetici görevi iptal edebilir, değiştirebilir. Doktor ise bu görev üzerinde sadece not ekleyebilir.

Ayarlar Bölümü

Bu bölümü yalnızca yönetici hesabı tarafından görüntülenebilmektedir. Bu bölümde hasta kayıtlarını yedekleme, tanı ekleme, kullanıcı tanımlama (admin veya kullanıcı), tanımlamalar bölümü ve yardım bölümleri yer almaktadır. Tanımlamalar bölümünden doktor branşları ve sarf malzeme bilgileri kaydedilebilmektedir.

Cari Hesaplar

Cari hesaplar bölümünde hastalara ve doktorlara ait cari kayıtlar listelenmektedir. Yalnızca yönetici hesabı ile sisteme giriş yapıldığında hasta, doktor ayırt etmeksizin tüm alacak ve borç görünmektedir. Doktor sisteme giriş yaptığında sadece hastalarına ait cari kayıtları görebilmekte, düzenleme ve silme işlemi yapamamaktadır. Kullanıcılar ise sadece hasta cari hesaplarını görüntüleyebilir, hastaya ait cari hesap ekstresini mail ile gönderilebilir, ödeme ekleyebilir veya silinebilir, Cari hesap detayı yazdırılabilir. Kullanıcılar doktor cari hesaplarını görüntüleyemez.

Doktorlar

Bu bölümü yalnızca yönetici hesabı görebilmektedir. Yeni doktor eklendiğinde, tanımlanan mail adresi ve şifre ile artık doktor sisteme giriş yapabilecektir. Doktor tanımlaması yapıldığında cari hesap otomatik olarak oluşmaktadır. Yönetici, doktora ait kullanıcı hesabını aktif veya pasif edilebilir, silebilir, cari hesap detayı görüntülenebilir ve Ödeme ekleyebilir. Doktor hesabı silindiğinde doktora ait tüm kayıtlar silinmektedir.

Döküman Yönetimi

Bu bölümdeki kayıtları doktor ve yönetici hesabı tarafından görüntülenebilmektedir. Hastaya ait dokümanları ekleyebilir, düzenleyebilir ve silebilir.

Laboratuvar Yönetimi

Hastalarınıza ait tahlil sonuçlarını girebilirsiniz. Filtreleme özelliği sayesinde oluşturduğunuz kayıtlara daha hızlı şekilde ulaşabilirsiniz. Bu bölümdeki kayıtları doktor ve yönetici hesabı tarafından görüntülenebilmektedir. Hastaya ait laboratuar kayıtları ekleyebilir, düzenleyebilir ve silebilir.
  • 1
Görüntülenen 1 - 14, Toplam 14