kapat× Destek 0850 333 0 565

Etiket "online hasta takip programı" arama sonucu içerik bulundu.

Hasta Takip Programı Ajanda

Bu bölümden notlarınız, hatırlatmalarınız takvim üzerine kaydedilir. Bu konumuzda ajanda kısmının yönetimi için almanız gereken bilgiler verilmiştir. Ajanda modülünde notlarınızı önemine göre farklı şekillerde kaydedebilir. Yapılacak işlerinizi gün, hafta, ay bazında görüntüleyebilir, düzenleyebilir ve silebilirsiniz.

Hastalar

Hasta takip programına kayıt yaptığınız tüm hastalar bu alanda listelenir. Bu bölümde hasta kayıtlarınızı görüntüleyebilir, kayıtlarınızı düzenleyebilir, hastanıza direk mail gönderebilir ve dilerseniz hasta bilgilerinizi yazdırabilirsiniz. Filtreleme özelliği sayesinde oluşturduğunuz kayıtlara daha hızlı şekilde ulaşabilirsiniz.

Randevular

Hastalarınızın randevularını hasta takip programı ile takip edebilirsiniz. Bu bölümde randevu kayıtları randevu tarihi ve zamanına öncelik verilecek şekilde listelenmektedir. Randevu zamanını, hastanızın mail adresine otomatik olarak gönderir ve hastanızı randevu zamanı için uyarabilirsiniz.

Görev Yönetimi

Uzmanlarınıza görev tanımlayabilirsiniz, tanımladığınız görevler uzmanlarınızın mail adresine otomatik gider ve rahatlıkla iş planlarınızı yönetebilirsiniz. Filtreleme özelliği sayesinde oluşturduğunuz kayıtlara daha hızlı şekilde ulaşabilirsiniz.

Cari Hesap Yönetimi

Hastalarınızla ilgili ödemelerini muhasebe programı kullanmadan takıp edebilirsiniz. Hastalarınıza ait alacak ve borçlarınızı ekleyebilir , hesap ekstresi otomatik olarak gönderebilir ve cari hesabı detaylı olarak yazdırabilirsiniz. Yine Aylık cari hesap ekstrenizi, yazdır özelliğini kullanarak detaylı olarak yazdırabilirsiniz. Filtreleme özelliği sayesinde oluşturduğunuz kayıtlara daha hızlı şekilde ulaşabilirsiniz.

Doktor Yönetimi

Uzman Doktorları hasta takip program’ına tanımlayabilir ve yönetebilirsiniz. Ayrıca uzmanları ait bilgileri yine bölümden takip edebilirsiniz. Her uzmana bir kullanıcı hesabı açabilir ve sınırsız kullanım sağlayabilirsiniz. Filtreleme özelliği sayesinde oluşturduğunuz kayıtlara daha hızlı şekilde ulaşabilirsiniz.

Laboratuvar

Hastalarınıza ait tahlil sonuçlarını girebilirsiniz. Filtreleme özelliği sayesinde oluşturduğunuz kayıtlara daha hızlı şekilde ulaşabilirsiniz.

Poliklinik Programı Açılış

Poliklinik Programı web tabanlı program olduğundan dolayı internetin olduğu her yerde programa kolayca erişebilirsiniz. Mobil uyumlu olduğundan dolayı tüm cihazlardan (cep telefonu, tablet, pc vs.) kolaylıkla kullanabilirsiniz. Poliklinik ihtiyaçları göz önünde bulundurularak hazırlanan Poliklinik Programı tüm poliklinik ihtiyaçlarını kolayca yüksek performansla karşılamaktadır.

Ajanda

Bu bölümden notlarınız, hatırlatmalarınız takvim üzerine kaydedilir. Bu konumuzda ajanda kısmının yönetimi için almanız gereken bilgiler verilmiştir. Ajanda modülünde notlarınızı önemine göre farklı şekillerde kaydedebilir. Yapılacak işlerinizi gün, hafta, ay bazında görüntüleyebilir, düzenleyebilir ve silebilirsiniz.

Muayene Talebi

Bu bölümde hastalara muayene talebi oluşturulmaktadır. Hasta, ilgili doktor, muayene ücreti ve ödeme tipi seçilerek muayene talebi oluşturulmaktadır. Muayene talebini yine bu bölümde düzenleyebilir veya silebilirsiniz.

Randevu Yönetimi

Randevular bölümünü tüm kullanıcılar görebilmektedir. Ancak randevu ekleme ve düzenleme işlemini yalnızca yönetici ve kullanıcı hesapları yapabilmektedir. Doktorlar kendi randevu kayıtlarını listeleyebilir ya da randevu iptal işlemini yapabilir. Randevu Eklendiğinde, İptal edildiğinde veya düzenlendiğinde hastaya bilgilendirme maili gitmektedir. Randevu filtreleme özelliği ile randevularınıza kolayca erişebilir, iki tarih arasında randevu listelemesi ile aramalarını kolaylaştırabilirsiniz.

Cari Hesaplar

Cari hesaplar bölümünde hastalara ve doktorlara ait cari kayıtlar listelenmektedir. Yalnızca yönetici hesabı ile sisteme giriş yapıldığında hasta, doktor ayırt etmeksizin tüm alacak ve borç görünmektedir. Doktor sisteme giriş yaptığında sadece hastalarına ait cari kayıtları görebilmekte, düzenleme ve silme işlemi yapamamaktadır. Kullanıcılar ise sadece hasta cari hesaplarını görüntüleyebilir, hastaya ait cari hesap ekstresini mail ile gönderilebilir, ödeme ekleyebilir veya silinebilir, Cari hesap detayı yazdırılabilir. Kullanıcılar doktor cari hesaplarını görüntüleyemez.

Laboratuvar Yönetimi

Hastalarınıza ait tahlil sonuçlarını girebilirsiniz. Filtreleme özelliği sayesinde oluşturduğunuz kayıtlara daha hızlı şekilde ulaşabilirsiniz. Bu bölümdeki kayıtları doktor ve yönetici hesabı tarafından görüntülenebilmektedir. Hastaya ait laboratuar kayıtları ekleyebilir, düzenleyebilir ve silebilir.

Döküman Yönetimi

Bu bölümdeki kayıtları doktor ve yönetici hesabı tarafından görüntülenebilmektedir. Hastaya ait dokümanları ekleyebilir, düzenleyebilir ve silebilir.

Ayarlar Bölümü

Bu bölümü yalnızca yönetici hesabı tarafından görüntülenebilmektedir. Bu bölümde hasta kayıtlarını yedekleme, tanı ekleme, kullanıcı tanımlama (admin veya kullanıcı), tanımlamalar bölümü ve yardım bölümleri yer almaktadır. Tanımlamalar bölümünden doktor branşları ve sarf malzeme bilgileri kaydedilebilmektedir.
  • 1
Görüntülenen 1 - 15, Toplam 15