kapat× Destek 0850 333 0 565
B2c eticaret sitenizin kontrol panelinde bulunan iletişim ayarları modülü sayesinde eticaret sitenizin iletişim bilgilerinde düzenleme yapabilirsiniz, ayrıca yeni iletişim bilgileri,seo ayarları,sosyal medya bilgileri oluştura bilirsiniz.
B2C E-Ticaret İletişim Ayarları


1 İletişim Ayarları
B2c e-ticaret kontrol panelinizde iletişim ayarları modülüne tıklayınız, açılan bölümde iletişim bilgileri liste halinde yeralmaktadır.

2 Yeni İletişim Bilgisi
Butonuna basarak yeni iletişim bilgileri oluşturabilirsiniz.

3 Yenile
Butonuna bastığınızda listeyi yanileyebilirsiniz.

4 İletişim Bilgileri Listesi
İletişim bilgileri bu bölümde listelenmektedir. Listelenen iletişim bilgileri; ID, açıklama, dil, durum, işlem bilgileri yer almaktadır.

5 Göster
Listeyi 20 ve katlarında artırarak daha çok iletişim ayarını aynı sayfa içerisinde görebilirsiniz.



1 İletişim Bilgileri
İletişim bilgilerini düzenleyebilirsiniz.

2 Sosyal Ağlar
Sosyal ağ ekleyebilirsiniz.

3 Etkinleştirme
İletişim bilgilerinin hangi zaman aralığı içerisinde etkin olup olmaması gerektiğini ayarlayabilirsiniz.

4 İletişim Açıklama
İletişim açıklama bilgisini giriniz.

5 İletişim Adresi
İletişim adresini yazınız.

6 İletişim Haritası
İletişim haritasına genel bir adres belirtiniz.

7 Telefon
Telefon bilgielerini giriniz.

8 Fax
Fax bilgilerini giriniz.

9 Destek
Detek telefon numarasını belirtebilirsiniz.

10 Mail Sunucusu
Mail sunucusunu belirtiniz.

11 Mail Port
Mail portu yazınız.

12 Dil
Dil seçimi yapabilirsiniz.

13 Mail Adresi
Mail adresi belirtiniz.

14 Mail Parolası
Mail paralosı oluşturabilirsiniz.

15 İletişim Durumu
İletişim durmunu belirleyiniz.

16 Google Map Kordinat Al
Butonuna basarak google map kordinatı alabilir ve bu sayede adresinizi belirleyebilirsiniz.

17 Kaydet
Kaydet butonuna basarak yapmış olduğunuz işlemleri kaydedebilirsiniz.

2- Sosyal Ağlar

2-1 Sosyal Ağlar
Kaydettiğiniz sosyal ağlar bu bölümde listelenmektedir.

2-2 Sosya Ağ Ekle
Butonuna basarak yeni bir sosyal ağ kaydedebilirsiniz.

2-3 Sil
Oluşturmuş olduğunuz kayıtları silebilirsiniz.

2-4 Düzenle
Oluşturmuş olduğunuz kayıtları düzenleyebilirsiniz.

2-5 Kaydet
Kaydet butonuna basarak yapmış olduğunuz işlemleri kaydedebilirsiniz.

3- Etkinleştirme

3-1 Etkinleştirme Bilgileri
Butonuna bastığınızda karşınıza etkinleştirme bilgileri çıkacaktır. Etkinleştirme bilgileri iletişim ayarlarının hangi zamanda veya zaman aralıkları içerisinde aktif görünüp, görünmeyeceğini belirlemenizi sağlar.

3-2 Tarih
Tarih belirleyiniz.

3-3 Açıklama
Bir açıklama yazınız.

3-4 Durum Değiştir
Durumu belirleyiniz

3-5 Saat
Saat belirleyiniz.

3-6 Durum
Etkinleştirme bilgilerinin durumunu belirleyiniz.

3-7 Etkinleştirme Bilgilerini Kaydet
Kaydet butonuna basarak yapmış olduğunuz işlemleri kaydedebilirsiniz.

3-8 Kaydet
Etkinleştirme işlemini tamamladıktan sonra, liste halinde etkinleştirmeler bu bölümünde gözükcektir. Kaydet butonuna basarak yapmış olduğunuz işlemleri kaydedebilirsiniz.

Bu içerik yardımcı olmadıysa sorunuzu sorun cevaplayalım.