kapat× Destek 0850 333 0 565
Müşterilerden gelen destek, servis taleplerini CRM Destek yönetimi ile kolayca yönetebilirsiniz. Müşterilerinizden gelen talepleri, dilerseniz web siteniz üzerinden alabilir ve yine aynı şekilde müşterinizi otomatik bir şekilde online durum hakkında bilgilendirebilirsiniz. Destek Talepleri; Destek kartı açabilir, desteklere ilgili personel atayabilir, işin durumu hakkında bilgi alabilirsiniz. Destek talebi servis formu olarak çıktı alınabilir. Tekrarlayan Servisler; satış sonrası bakım servislerinizi kolayca yönetebilirsiniz. Servis iş emirleri oluşturabilir ilgili personellere görev atayabilirsiniz.
Destek İşlemleri

1 Destek Arama
Destek talepleri arasında belli kriterlerde arama yapabilirsiniz. Yaptığınız arama kriterlerine göre de raporlayabilirsiniz.

2 Yeni Destek
Bu butona tıklayarak sisteme yeni destek talebi ekleyebilirsiniz. Aşağıda detaylı olarak anlatılmıştır.

3 Raporla
Bu alana tıklayarak destek taleplerini raporlayabilirsiniz. Aldığınız raporları isterseniz yazdırabilirsiniz, isterseniz de e-posta olarak dilediğiniz kişiye gönderebilirsiniz.

4 İşlem
İşlemlerden destek taleplerini düzenleyebilirsiniz.

1 Başlangıç Tarihi ve Saat
Destek talebinin başlangıç tarih ve saatini bu alandan seçiniz.

2 Bitiş Tarihi ve Saat
Destek talebinin bitiş tarih ve saatini bu alandan seçiniz.

3 İlişkili Firma
Destek talebi ile ilişkili firmayı bu alandan seçiniz.

4 Belge Numarası
Destek talebine ait belge numarası tanımlayabilirsiniz.

5 Öncelik
Destek talebinin öncelik durumunu bu alandan belirtebilirsiniz.

6 Atanan
Personellerinizden destek talebine atayacağınız kişiyi bu alandan seçiniz.

7 Grup
Destek grubunu seçiniz.

8 Durum
Destek talebinin durumunu bu alandan belirtebilirsiniz.

9 Hizmet Tanımı
Hizmet tanımını bu alana giriniz.

10 Hizmet Açıklaması
Hizmetle ilgili açıklama girebilirsiniz.

11 Hizmet Sonucu
Hizmet sonucunu bu alana girebilirsiniz.

12 Kaydet
Bu butona tıklayarak destek talebini kaydediniz.

Bu içerik yardımcı olmadıysa sorunuzu sorun cevaplayalım.