kapat× Destek 0850 333 0 565
Sekreterler müşterilerle ilk irtibatı kuran kişilerdir ve organizasyonun başlangıç noktasıdır. Santral hizmetleri uygulamasıyla gelen çağrıları crm yazılımı ile en etkili şekilde yönetebilir ve ilgili kişilere yönlendirebilirsiniz. Hiçbir çağrıyı unutmadan ilgili kişiye anında aktarabilirsiniz.
4 Çağrı İşlemleri

Caller ID cihazınız varsa gelen çağrılar bu alanda görüntülenecektir. Kayıtlar üzerinde dilediğiniz işlemi gerçekleştirebilirsiniz. Telefon Çağrıları; Telefon çaldığı an kimin aradığını görebilir, arayanla daha önce bir görüşmeniz varsa görüşmeleriniz hakkında bilgileri anlık kaydedebilirsiniz. Müşteriniz şirketinizi aradığında, müşterinize direk adıyla hitap ederek onları şaşırtabilir, Kim arıyor? Nerden aramıştınız? Gibi sorulara artık son verebilirsiniz. CallerID özelliği ile işletmenize gelen çağrıları kolayca takip edebilirsiniz, gelen çağrıların notlarını ilgili kişilere aktarabilir ve sağlıklı iletişim kurulmasını sağlayabilirsiniz.

1 Çağrı Arama
Çağrılar arasında belli kriterleri kullanarak arama işlemini gerçekleştirebilir ve raporlayabilirsiniz.


Bu içerik yardımcı olmadıysa sorunuzu sorun cevaplayalım.